Tuesday, June 26, 2012

Mihaela, fosta concurenta Mireasa pentru fiul meu, probleme in dragoste

Labels:


Se pare ca Mihaela, fosta concurenta Mireasa pentru fiul meu are probleme in dragoste. Mai exact, pe contul ei de Facebook am vazut cateva amenintari lansate de fostul ei iubit. 

Cateva din mesaje XXX "lasa ca ne intilnim noi fata in fata o sa vezi u ce ti sa intampla si o sa regreti". La care Mihaela a raspuns, Miha Ela Eu 'nu inteleg de ce te agiti asa dak nu o fost sa fie crezi k dak lasi comm d astea ma faci s regret cv sau s imi fie frica te inseli". 

Se pare ca cei doi au avut o relatie care nu s-a terminat prea bine. Nu este vorba despre Robert, fostul concurent, pentru ca cei doi nu au format un cuplu dupa parasirea competitiei Mireasa pentru fiul meu. Mai multe detalii, pe contul Mihaelei de Facebook.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment