Thursday, June 28, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 28 iunie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 28 iunie
Aveti mai jos emisiunea de dimineata, de la ora 12:10. Concurentii incearca sa-si mai alunge plictiseala si se sperie reciproc.Cel putin asta am vazut in primele minute de materiale. Plus ca Imre cred ca e la dieta, dupa ce i-a cumparat Andradei 31 de trandafiri. Amuzant.
In emisiunea de la 14:00, Mireasa pentru fiul meu, spiritele s-au incis. Si asta din cauza croazierei. Andrada vorbea la modul general despre cei care nu vor sa mearga in croaziera decat daca merge si partenerul.
Alexandra s-a sesizat si s-a ridicat putin tonul. Alte subiecte mai jos.




Articole similare:






1 comments:

  1. Eu nu inteleg de ce mai tineti in emisiune sau mai precis de ce ati invitat un asemenea personaj ca Adrian???? Este un personaj NEGATIV!!!! Are vocabularul…sub orice critica, este agresiv, fatarnic…. o nonvaloare care este promovata, lucru care nu este benefic pentru nimeni. Cei care se uita la TV, cred ca ar dori sa vada ceva frumos, relaxant, din care sa se poata invata ceva…niste exemple pozitive, nu ceva care sa enerveze. Certuri vedem la ordinea zilei peste tot. Macar la TV sa vedem ceva frumos. Acest personaj ar reusi sa scoata din sarite pe oricine!!!!
    Si vis-a-vis de Edina…a fost sub orice critica comportamentul pe care l-a avut fata de Octavian. Octavian ar trebui sa fie fericit ca l-a ferit Dumnezeu de o asa persoana materialista, fatarnica…se potriveste foarte bine cu Adrian.Se merita unul pe altul.
    Celorlalte persoane din casa le urez mult succes, imi plac toti (cu calitatile si defectele lor)si le mai urez calm....nu va mai certati din cauza lui Adrian sau a Edinei, pentru ca nu merita. Fiti fair play, ca asa e corect si veti fi apreciati pentru asta.

    ReplyDelete