Saturday, July 14, 2012

Gala Mireasa pentru fiul meu din 14 iulie

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 14 iulie
Se pregatesc alte surprize concurentilor Mireasa pentru fiul meu. Astfel, concurentii au putut sa aleaga intre un weekend acasa sau o excursie la Istanbul. Pentru a ajunge acasa, concurentii trebuie sa acumuleze cat mai multe puncte din partea celorlati. Pentru Istanbul, se acumuleaza punctele cu punctele acumulate de pe www.voteazamireasapentrufiulmeu.ro (se voteaza timp de o saptamana).
Iata ce au ales concurentii Mireasa pentru fiul meu.
Weekend acasa - Edina, Alexandra, Dragos, Ionut, Imre
Istanbul - Adrian, Andrada, Andreea, Marian, Tavi, Monica


Gala Mireasa pentru fiul meu de la 17:00. Vreau sa trec peste momentele neplacute cu discutiile dintre Dragos, Edina, mama Edinei, Adrian pentru ca m-am cam saturat. In urma punctelor obtinute, Alexandra, Dragos, Ionut si Edina pleaca in acest weekend acasa. Pentru excursia la Istanbul concureaza Adrian, Andrada, Andreea, Monica, Tavi si Marian.
Cate puncte au: Andrada 11 PUNCTE - are 4 puncte+ cele de pe voteaza Andreea(10 puncte)- 3 puncte +cele de pe voteaza Adrian si Monica(8puncte)- 2 puncte+cele de pe voteaza Tavi(7 puncte) - 1 punct+cele de pe voteaza Marian 3 puncte - o puncte+cele de pe voteaza. Puteti vota toata saptamana.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment