Wednesday, July 4, 2012

Marian considera ca nu ramane in casa Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Marian, fost concurent Nora pentru mama 3 considera ca daca nu va face un cuplu cu Andreea, va fi dat afara de catre producatorii Mireasa pentru fiul meu. Si vreau acum sa-l citez :" atata timp cat eu nu fac ceea ce ei si-au propus...." Prin ei a se intelege producatorii Mireasa pentru fiul meu.

 Aici insa doamna Mirela l-a oferit ca exemplu pe Tavi. Tavi a intrat pentru Edina, nu au facut un cuplu si cu toate acestea el a ramas in casa Mireasa pentru fiul meu. Pentru ca aici intervin si voturile telespectatorilor.
 

Credeti ca asa este? Credeti ca aceasta emisiune este regizata, dupa cum el a spus cu alte cuvinte? Este un scenariu in spatele camerelor? Avand in vedere ca este sezonul 6, cred ca este destul de evident ca este o emisiune un reality show.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment