Wednesday, July 18, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 18 iulie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 18 iulie
Emisiunea de dimineata a inceput cu niste mici probleme tehnice. Dispute serioase sau tachinari intre doamna Gabriela si doamna Marioara? Nu stiu cum sa le iau. Eu nu prea inteleg de ce nu poate trece lumea peste fosta relatie Dragos- Edina. Ce a fost, a fost, ar trebui sa se axeze pe lucruri mai serioase si pozitive.
Minciuni si alte jigniri, scandal, conflicte etc. Cred ca oamenii incep sa cedeze rand pe rand. Sper ca sezonul 1 Mireasa pentru fiul meu sa se termine curand, mai ales ca, caravana Mpfm a ajuns la Valcea azi. Mai multe imagini mai jos.

Avem si emisiunea de la 14:00. Deci nu credeam ca se va ajunge atat de departe. Si aici ma refer la tensiuni. Certuri si rautati zilnic. La asta se cam rezuma zilnice.
Nu o sa comentez foarte mult. In urma certurilor, Alexandra a fost foarte afectata si poate ca la sfarsit vom avea doar 1 cuplu sau niciunul. Si o gramada de concurenti care nu fac NIMIC. Mireasa pentru fiul meu mai jos.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment