Friday, August 10, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 10 august 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 10 august 2012
Se pare ca, concurentii Mireasa pentru fiul meu isi numara zilele petrecute in casa Mireasa pentru fiul. 350 de zile o sa stea unii in casa. Foarte mult, aproape 1 an.
Andrada si Edina au discutat despre modul in care se descurca mamele la cumparaturi. Si nu se descurca prea bine, fac poza, stau de vorba cu fanii.
Uh, Dragos si-a schimbat tunsoarea si nu prea imi place cum i sta cu parul scurt.
Adrian i-a cumparat un produs de par doamnei Marioara. Un ser protector care se pulverizeaza inainte de folosirea placii de intins. 

Mireasa pentru fiul meu de la 14:00.
Andreea s-a speriat foarte tare dupa ce Marian a aruncat in ea cu o perna. Dragos a cantat in direct cateva versuri pentru Alexandra. Iata imaginile.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment