Thursday, August 30, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 30 august 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 30 august 2012
Penultima zi cu fostii concurenti Mireasa pentru fiul meu 1. De sambata, intra concurenti noi in casa Mireasa pentru fiul meu. In platou a fost invitata si fosta concurenta Irina. 
Am vazut imagini de la casting cu posibili concurenti Mireasa pentru fiul meu 2. Asta nu inseamna ca vor fi viitorii concurenti. Sunt doar imagini cu persoanele care s-au inscris.

Irina si Alexandru s-au intalnit la mare. Chiar daca Alexandru nu pare ca are ganduri serioase, iar Irina inca tine la el, mie mi-ar place ca cei doi sa formeze un cuplu.
Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Imagini de la casting, imagini din caravana Mireasa pentru fiul meu. Foarte multe subiecte interesante nu prea au fost, din punctul meu de vedere.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment