Monday, August 6, 2012

Reluare Mireasa pentru fiul meu din 6 august 2012

Labels:

Reluare Mireasa pentru fiul meu din 6 august 2012
Avem si emisiunea de la ora 12:10. Se pare ca concurentii Mireasa pentru fiul meu vorbesc despre Marea Finala. Care au sanse sa ajunga si care nu. Acum, daca se va merge pe eliminari directe, e un pic cam nasol. Pentru ca Tavi, Marian, Monica, chiar si Andreea sunt un pic in pericol. Nu au la fel de multi fani ca Alexandra, Dragos, Andrada, Adrian, Edina. Depinde de voi, cum votati si depinde si de sistemul de eliminari. Pentru ca daca se tot lalaie cu votul pe site, raman toti in Marea Finala. Doamna Niculina (de fapt mai mult doamna Mariana) are aproape 10.000 de Euro pe care-i poate lua acasa.
S-au readus in discutii conflictele prezentate la Gala Mireasa pentru fiul meu. Si sanctiunile aplicate. S-a plans din nou. Doamna Lena nu agreaza barbatii cu cercei. Dragos, Marian si Ionut au declarat cat de importante sunt relatiile intime intr-o relatie, dar nu imi permit sa dezvolt acest subiect.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment