Sunday, September 2, 2012

Corina Mireasa pentru fiul meu 2

Labels:

corina mireasa pentru fiul meu 2
Corina Mireasa pentru fiul meu 2
Corina este din Ploiesti, insa locuieste in Bucuresti. Este inca studenta, nu mai retin exact unde anume si are 23 de ani.

Corina se descrie ca o fire sincera si prietenoasa. Pasiumile ei muzica, lectura si plimbarile . Corina tine foarte mult sa se inteleaga cu viitoarea soacra.

Jumatatea ei  ar trebui sa fie un barbat iubitor, cinstit, onest, dar si educat.Nu stiu cu cine o vad, poate eventual cu George care e si el pasionat de muzica.
Inca nu ma pot declara, nu am reusit sa-i cunosc pe noii concurenti Mireasa pentru fiul meu 2. Insa o sa revin cu completari ulterioare, pentru ca-mi voi face cu siguranta o idee.




Articole similare:






1 comments: