Sunday, September 2, 2012

Iulia Mireasa pentru fiul meu 2

Labels:

iulia mireasa pentru fiul meu 2
Iulia Mireasa pentru fiul meu 2 
Foarte multe persoane au spus pe profilul meu de Facebook faptul ca Iulia seamana cu Monica, fosta concurenta. Ramane sa vedem, mie Iulia mi se pare una dintre cele mai serioase si hotarate concurente noi Mireasa pentru fiul meu 2. 

Iulia este din Bucuresti si are 25 de ani. Este Rac si se descrie ca fiind calma, sensibila si sociabila. Pentru ea, fidelitatea este aspectul cel mai important al unei casnicii. Tot ea spune ca este pregatita pentru casatorie, este o gospodina desavrsita pentru ca nici o munca nu o sperie si face tot ceea ce este nevoie. Cred ca si mamele au cam placut-o pe Iulia. 

Inca nu pot sa-mi dau seama cu care dintre baietii noi se potriveste Iulia, dar singura nu cred ca va ramane.




Articole similare:






1 comments:

  1. Iulia mi se pare cea mai draguta din competitie!Toate fetele sunt frumoase si simpatice dar preferata mea este iulia!!

    ReplyDelete