Wednesday, September 5, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 5 septembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 5 septembrie 2012
Deocamdata avem emisiunea Mireasa pentru fiul meu de dimineata. Am facut cunostiinta mai bine cu alte trei concurente Mireasa pentru fiul meu.
Corina locuieste in Bucuresti intr-un apartament de 3 camere cu alti 2 baieti si s-a despartit de iubitul ei dupa 7 ani de relatie. Nu mi se pare iesit din comun sa locuiesti cu baieti.
Stefania doreste un baiat cu studii superioare. Florin si Razvan nu se incadreaza aici.

Florentina. Mi-a placut Florentina. Nu a avut relatii serioase. E o persoana vesela si deschisa. 
Succes tuturor.
Mireasa pentru fiu meu de la 14:00. Ceva nemultumiri legate de curatenie, ma rog. Inca imi este greu sa ma acomodez cu noile concurente. Doamna Luminita o place pe Stefania si invers.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment