Wednesday, September 12, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 12 septembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 12 septembrie 2012
Emisiunea de dimineata. Se pare ca faptul ca doamna Elena a spus despre Madalina ca vorbeste mult si urat, a afectat-o foarte mult pe aceasta care a plans. A plans si pentru ca nu i-a spus in fata si a spus acele lucruri in directa la Gala Mireasa pentru fiul meu.

Doamna Elena si fetele insa au discutat si s-au impacat. Liliana a fost deranjata de modul in care au descris-o doamna Stefana si Elena.
Ma refer la faptul ca e plinuta. Si nu au descris-o cum este ea ca si caracter. Nu asta o deranjeaza foarte mult ci faptul ca aceste mame sunt false.
Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Aflati ce impresii si-au facut baietii despre fetele concurente Mireasa pentru fiul meu dar si ce neintelegeri au mai aparut.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment