Friday, September 21, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 21 septembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 21 septembrie 2012
Emisiunea de dimineata. Baietii au din nou conflicte cu Florin in casa Mireasa pentru fiul meu. Pe langa faptul ca nu se descurca cu mancarea, Florin mai avea putin si i blestema. Eu din cate am vazut, ceilalati au incercat sa aplaneze conflictul. Mi-e mila de Florin, insa doar atat.
Nu mai pot sa comentez si alte afirmatii ale lui Florin. Pentru ca mi se pare un om putin bolnav si parca mi-as bate joc.
Vedeti imaginile mai jos.
Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Foarte multe discutii la modul general si cum a fost odata. Nu voi comenta. Interesant a fost promo-ul de maine. S-ar putea sa se mai formeze doua cupluri. Si ma refer la Maricel cu Lorena si Virgil cu Silvia.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment