Tuesday, September 25, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 25 septembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 25 septembrie 2012
Din nou Florin a fost in discutiile de dimineata. In primul rand, doamna Mirela a citit o poezie scrisa de acesta, o sa vedeti in materiale. Florin o considera pe Stefania femeia ideala, insa nu cred ca vor face un cuplu. 
Baietii considera ca o femeie in viata lui Florin i va schimba radical comportamentul. Ramane sa vedem, doar Mireasa pentru fiul meu este un show matrimonial.

Dragos si Lorena au povestit despre fostele relatii. Doar la Mireasa pentru fiul meu.
Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Sa fie Stefania marul discordiei intre Florin si Razvan? Eu nu prea cred, ei au problemele lor acolo in casa. Nici Stefania nu doreste moment sa spun ce impresie are despre cei doi, asteapta sa-i mai cunoasca. Alte subiecte, mai jos.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment