Thursday, September 27, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 27 septembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 27 septembrie 2012
Un nou sezon, concurenti destul de slabi. Mesele pline de pahare murdare. In loc sa faca curatenie, unele fete din casa Mireasa pentru fiul meu care au venit sa se casatoreasca, stau pana dimineata la 06;00 treze si dorm pana la 11. In timpul acesta, se amuza controbaind prin dulapurile celorlate fete. Nu am patit chestia asta niciodata si am stat 5 ani intr-un camin studentesc.

Mamelor le dispar ouale cumparate la comun, fete lenese si ironice. Alte subiecte in imaginile din emisiunea Mireasa pentru fiul de astazi, mai jos:
Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Madalina e din nou nemultumita de George. Liliana reuseste in fiecare zi sa ma faca sa o fac tot mai mult. Iese din orice discutie cu eleganta si diplomatie, si nu e neaparata nevoie sa faca circ.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment