Thursday, October 25, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 25 octombrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 25 octombrie 2012
Astazi este ziua lui Virgil, a implinit 36 de ani. La Multi Ani Virgil. Acum sunt conflicte pe tema costumelor din casa baietilor Mireasa pentru fiul meu. Pai daca nu se cearta fetele pe rochii, se cearta baietii pe costume. Dragos le-a reprosat lui Maricel si Razvan ca s-au trezit inainte pentru a-si alege costumele.

Florin si Stefania au discutat din nou. Stefania nu se grabeste sa formeze un cuplu cu el. Mie mi-e foarte greu sa-l inteleg pe Florin. Se vede ca a trecut prin multe.
Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Am trait sa o vad si pe asta: Florin, respins de Stefania, a tinut mortis sa-i spuna ca e razbunator si sa se astepte la ce este mai rau. Am impresia ca nu stie ce-i iese pe gura, nu gandeste deloc. Comportamentul lui haotic as putea spune, i indeparteaza pe ceilalti. De aia e singur. Degeaba se plange. Sunt orpilata.




Articole similare:






1 comments:

  1. la multi ani pentru Virgil pacat ca a devenit rautacios ca Alin si George atacandul pe Marcel

    ReplyDelete