Saturday, November 24, 2012

Gala Mireasa pentru fiul meu din 24 octombrie 2012

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 24 octombrie 2012. Incep cu Gala Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. S-au difuzat imagini cu activitatile baietilor alaturi de inspitele lor. Nimic iesit din comun. Doar Cornelia s-a suparat putin pe Dragos dupa ce s-a intors de la activitate pentru ca oarecum a ignorat-o si a preferat sa stea cu alti concurenti. Pe de alta parte, Dragos crede ca, Cornelia il cam ia in ras.

S-a intamplat ceva. Maricel a facut ceva atunci la nervi si vom afla daca va fi descalificat sau nu in Gala Mireasa pentru fiul meu de la ora 17:00. Tot atunci vom afla ce s-a intamplat si ce a facut Maricel.

Admiratorul care i-a trimis flori Madalinei este Razvan, din pacate aceasta nu cred ca-l place.

Gala Mireasa pentru fiul meu de la ora 17:00. Ce a facut Maricel si risca sa fie descalificat? Cand Lorena i-a zis ca nu-si mai doreste o relatie cu el, acesta a dat cu piciorul in perete si a facut-o o gaura. Au venit si patru ispite pentru fete.Cornelia cu Lucian, Tomi cu Cristina, Andreea cu Dani si Lorena cu Iulian. Maricel nu a fost descalificat, ci a primit doar o atentionare. Virgil si George au ramas in casa Mireasa pentru fiul meu




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment