Thursday, November 22, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 22 noiembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 22 noiembrie 2012. Concurentii Mireasa pentru fiul meu au terminat filmarile la FamiliaDa. Astfel, puteti sa vedeti cum s-au descurcat ei la emisiunea FamiliaDa, sambata dupa Gala Mireasa pentru fiul meu.
Recomand sa nu folositi testul cu atza, marca Dragos. Eu cred ca este o gluma.
In urma discutiile ce s-au iscat cu venirea modelelor, Maricel declara ca a fost atat de suparat incat daca era afara, pleca si nu-l mai interesa. Concurentii s-au cantarit. Cristina, nu te necaji. Arati bine, cantarul e stricat.


Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Cele mai tari subiecte. La o petrecere, George dansa sublim la balcon. Maricel a spus despre ca danseaza ca o animatoare. Ca raspuns, George a spus despre Maricel ca nu stie sa danseze si se imbraca urat. Doamna Emilia este destul de nemultumita de faptul ca, Cristina il influenteaza pe Cosmin si vorbeste codat si ar trebui sa discute strict despre ei si nu despre altii.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment