Friday, November 23, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 23 noiembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 23 noiembrie 2012. Lorena declara ca i-a atras atentia lui Maricel sa nu mai faca anumite glume pentru a o face geloasa, pentru ca nu-i place. Cu referire la fostele. Insa in ceea ce priveste comportamentul vis a vis de fetele care au venit la Gala Mireasa pentru fiul meu, spune ca a exagerat ea aici. Cu aceasta ocazie, a picat si Madalina ca victima colaterala.
La momentul de fata, Stefania nu isi doreste sa mai cunoasca alti baieti si are incredere in George. Eu nu cred ca George o place atat de mult si va avea de suferit. George i-a si gasit un defect Stefaniei : este prea perfectionista. Madalina a spus ca nu se va insura niciodata.
Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. A aparut un buchet cu 21 de trandafiri pentru "o fata cu ochi albastri tristi". Initial s-a crezut ca buchetul este pentru Cristina, dar nu a fost asa. Buchetul a fost pentru Madalina. Eu cred ca florile sunt de la Razvan. Doamna Luminita s-a mai calmat referitor la articolul de lenjerie intima al Andreei. Florentina si Cornelia au vrut sa faca circ deoarece credeau ca sunt ai Lorenei.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment