Monday, November 5, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 5 noiembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 5 noiembrie 2012
Razvan si Virgil au fost propusi spre eliminare la Gala Mireasa pentru fiul meu. Ambii doresc sa ramana in competitie, dar voi decideti prin vot ce se va intampla.
Din pacate, tatal doamnei Luminita a decedat azi. Condoleante doamnei Luminita, lui Alin si familiei lor.
Rezultate partiale Like-uri pe Facebook la scenete. Pe locul 1, Dragos si Florentina, pe 2 Madalina si Cosmin. Cred ca fanii doresc sa-i vada impreuna.

Madalina o acuza pe Stefania ca-l place pe George. Acum, George si Madalina se pare ca nu mai au loc amandoi in casa Mireasa pentru fiul meu.
Maricel l-a acuzat pe George ca doreste sa devina vedeta deoarece a participat/s-a inscris la Romanii au talent.
Mireasa pentru fiul meu din 5 noiembrie 2012 de la ora 14:00. Lorena declara ca George este fals, se contrazice si vrea sa para un om bun dar nu este. George declara ca Florin este deranjat de faptul ca-si petrece timpul cu Stefania si acum se leaga de el. Florentina si Stefania se acuza reciproc ca-l plac pe George.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment