Saturday, December 15, 2012

Gala Mireasa pentru fiul meu din 15 decembrie 2012

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 15 decembrie 2012. A fost o emisiune despre cupluri in mare parte. In Gala Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00 au fost invitati parintii Andreei care spun ca-l plac pe Alin si sunt de acord cu relatia.
Au fost invitate mame, sora si fosta iubita a lui Maricel. Mama lui Maricel a plans cand si-a vazut baiatul. Felicia, fosta iubita a lui Maricel a declarat ca acesta in nici un caz nu a fost vreodata violent cu ea. Astfel, el este un pic mai vulcanic, asta nu inseamna ca este violent cu iubita lui.

Mireasa Anului 2012 a fost primit in total 47.513 de voturi (Facebook si site-ul voteaza) , iar mama anului 2012 a primit in jur de 29.477 de voturi.  Mireasa anului 2012 a fost Andreea, iar mama anului doamna Luminita. Ambele au primit 10.000 RON.



Gala Mireasa pentru fiul meu de la ora 17:00. Lui George i s-a facut rau, de asta era intins in zapada. Mama lui a spus ca-l iubeste si ca-l asteapta acasa orice s-ar intampla. Comisia de decizie l-au lasat pe George sa aleaga intre a ramane si a pleca din competitia Mireasa pentru fiul meu. George a ales sa paraseasca competitia. Virgil a fost votat sa ramana in casa Mireasa pentru fiul meu.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment