Tuesday, December 25, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 25 decembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 25 decembrie 2012. In primul rand doresc sa va urez un Craciun Fericit tuturor alaturi de cei dragi. Bineinteles si cei din casa Mireasa pentru fiul meu au primit vizite, sfaturi din partea familiei. In plus, concurentii au avut parte si de diferite surprize.
Nici criticile nu au lipsit din aceasta emisiune.
Mai multe imagini vedeti in imaginile Mireasa pentru fiul meu de mai jos.


Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Concurentii i-au daruit doamnei Mirela o rochita rosie si o felicitare. Foarte frumos, concurentii din acest sezon sunt mult mai oke ca ceilalti. In platou au fost pasit sora si verisoara Corneliei, domnul Geo si doamna Daniela care au criticat-o pe mama Cristinei fiindca s-a legat de Madalina. Au mai fost invitati domnul Marin(sotul doamnei Elena si tatal lui Razvan) si mama doamnei Elena. Domnul Isache a venit suparat pe mama Cristinei care s-a legat de Madalina Sora si verisoara Corneliei.Domnul Marin si mama doamnei Elena, sora si cumnatul Lorenei,. Maricel i-a cerut mana Lorenei de fata si a cerut acordul familiei ei. Neintelegerile dintre Cristina si doamna Emilia nu s-au rezolvat, dimpotriva s-au intensificat odata cu venirea familiei. Familia doamnei Emilia crede ca ea este principala vinovata. Si Cristina greseste, dar in proportie mai mica. Tatal lui Alin nici acum nu a vrut sa apara la TV dar le-a trimis o felicitare in care spune ca-i sustine, ca-i iubeste si este de acord cu relatia lor.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment