Monday, January 14, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 14 ianuarie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 14 ianuarie 2013. Avem emisiunea de dimineata, Mireasa pentru fiul meu de dimineata. Vedeti ca trebuie sa derulati putin, observ ca s-a inregistrat si ceva din emisiunea lui Mircea Badea, amuzant.
Nominalizarile Lorenei si ale Florentinei au lasat loc de interpretari. Doamna Stefana crede ca Lorena l-a nominalizat pe Dragos pentru ca Maricel a pus-o si acesta il uraste pe copilul ei. In plus, Dragos spune ca Maricel este gelos pe el.
Lorena a explicat ca nu l-a putut nominaliza pe Razvan deoarece este prieten cu Maricel.
Si doamna Emilia a fost suparata pe Florentina, despre care a spus ca are doua fete.
Mireasa pentru fiul meu din 14 ianuarie 2013 de la ora 14:00. Razboiul a inceput in casa Mireasa pentru fiul meu si nici macar nu suntem aproape de Marea Finala. Ramane sa vedem cati vor rezista pana la final. Echipa Mireasa pentru fiul meu le-a pregatit telespectatorilor un premiu. Trimiteti un sms la 1272 cu data nasterii si Dragoste si puteti sa castigati un telefon zilnic prin tragere la sorti.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment