Saturday, February 16, 2013

Gala Mireasa pentru fiul meu din 16 februarie 2013

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 16 februarie 2013. Pe langa ca au intrat concurente noi in casa Mireasa pentru fiul meu, in numar de patru, mamele au facut nominalizari. Astfel, afla mai jos ce nominalizari s-au facut in cadrul Galei Mireasa pentru fiul meu din 16 februarie.

Mame:

Dna Maria, dna Elena - pe Cornelia si Stefania
Dna Stefana,dna Luminita  -  pe Florentina si Stefania.
Dna Emilia - Stefania si Lorena
Si fetele au facut nominalizari. 


Cristina, Stefania - Alin si Razvan
Cornelia - Razvan si Florin
Florentina- Alin si Dragos'
Andreea- Razvan si Florin
Lorena- Alin si Dragos.
In casa Mireasa pentru fiul meu au intrat patru concurente noi. Este vorba de Vanessa, Iuliana,  Narcisa si Steliana. Ultima concurenta a intrat pentru Razvan.
Emisiunea de la ora 17:00. Maricel nu a adus nici o proba concreta pentru a-si sustine acuzatiile la adresa Corneliei si a lui Alin si Cristina. Clasament fete: Locul 1- Mireasa saptamanii a fost Lorena Locul 2 - Andreea Clasament mame: Mama saptamanii a fost doamna Luminita. Locul 2 a fost ocupat de Dragos. Puteti vota ca Stefania si Florentina sa ramana sau sa plece.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment