Tuesday, February 12, 2013

Mesajul lui Maricel dupa iesirea din casa Mireasa pentru fiul meu

Labels:

De foarte mult timp, eu fac parte dintr-un grup, fani ai emisiunii Mireasa pentru fiul meu ex Nora pentru mama. In acel grup sunt in jur de 11.000 de persoane care discuta zilnic despre cele intamplate in emisiune si nu numai. Ei, in acel grup exista foarte multi fani ai Lorenei si nu numai. Si bineinteles cu totii au fost indignati de acuzatiile lui Maricel la adresa Lorenei.
Maricel s-a simtit dator fata de fani sa spuna adevarul despre cele intamplate cu Lorena. El spune ca nu au incalcat regula 25, au fost simple mangaieri insa a vrut sa demonstreze faptul ca, Cornelia vrea sa-i faca rau Lorenei si a declarat acele lucruri (inclusiv scrisoare) chiar daca a jurat pe familia ei ca va tine acest lucru secret.
Iata ce a scris Maricel pe Facebook:


Totolici Maricel
Buna...dragi sustinatori ai Lorenei,tin sa va comunik ca din tot ceia ce se zvoneste pe net si in direct nu e nimik adevarat,intre mine si Lorena au fost doar mangaieri fizice si nici decum atingeri intime...i-am spus Corneliei acele minciuni si am puso sa se jure si a facut asta pe familia ei (chiar ia a recunoscut asta)...i-am spus aceste minciuni si am puso sa se jure stiind ca ia e o barfitoare fara frica de Dumnezeu si se va folosi de aceste minciuni ca sa ii faca rau Lorenei,prin asta cred ca am demonstrat ce urmareste Cornelia si ca se foloseste de orice pentru a da in ceilalti ca sa iasa ia in evidenta...scopul ei e afirmarea si competitia si nici de cum cel matrimonial.Ca o paranteza,la aceste minciuni povestite de mine era prezenta si Stefania,care atunci cand a fost intrebata de doamna Mirela a tacut stiind ca e posibil ca eu sa nu am dreptate...dar Cornelia a picat testul si a scos rautate din ia in fata si faptul ca are o problema cu Lorena si ca ii vrea raul...O iuesc din suflet pe Lorena si daca se demonstreaza incalcarea vreunei reguli eu sunt dispus sa suport consecintele....Am sa o astept afara pt ca o iubesc !!!Imi cer scz fata de familia ei si fata de toti cei care ati suferit alaturi de ia.

Voi il credeti? Apropo, adresa de Facebook a lui Maricel este ACEASTA.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment