Tuesday, February 26, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 26 februarie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 26 februarie 2013. De cand au intrat concurentii noi in casa Mireasa pentru fiul meu, parca nu se prea mai discuta despre cei vechi. Dragos si Cornelia stau in colturi diferite, la fel Cosmin si Cristina.
Steliana a dus gunoiul pe la 5 dimineata.
Fetele au program de somn dupa masa, dupa emisiune, timp in care baietii stau singuri in casa .

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Cosmin declara ca nu mai este nimic de rezolvat intre el si Cristina. Fetele astea noi, inafara de Vanessa sunt foarte guralive. In special Narcisa, dupa parerea mea. Lorena a primit 101 trandafiri de la Maricel. Lorena i-a multumit si i-a spus sa nu-i mai trimita.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment