Friday, February 8, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 8 februarie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 8 februarie 2013. Emisiunea de azi a fost plina de tensiune. Pana si eu m-am incarcat negativ. Maine, la Gala Mireasa pentru fiul meu va fi si mai rau. In primul rand Lorena sufera pentru ca Maricel aproape o terorizeaza pe Lorena.
Cornelia s-a suparat din cauza faptului ca Dragos si Lorena au pus un pariu pe care aceasta l-a castigat si Dragos trebuie sa-i dea niste sticle de suc pentru ca l-a pierdut.

Florin si Maricel s-au amenintat si cate si mai cate.

Emisiunea de la ora 14:00. Pff, concurentii se acuza si vor sa plece din concurs.Maricel vrea sa vina un avocat sa-i studieze contractul. Doamna Maria considera ca faptul ca l-a adus pe Florin in acest show, pentru a-l face mai puternic, il va distruge, pentru ca aici toata lumea loveste in cei mai slabi.




Articole similare:






1 comments:

  1. Lorena si Dragos priviti-va unul pe celalalt mai mult...........ce bine v-ar sta impreuna

    ReplyDelete