Monday, February 18, 2013

Zvon - Steliana a fost exmatriculata de la seminar

Labels:

Probabil este doar un zvon. Insa cineva a scris pe Facebook un mesaj in care spunea ca Steliana a fost exmatriculata de la seminar, si nu a plecat de bunavoie. Eu am inteles azi ca erau foarte stricti acolo cu elevii, mai stricti decat cu maicile. Regim alimentar etc. Si ca nu a mai rezistat. 
Apoi am citit acest mesaj : 

biaele in 18 Februarie 2013 a scris:
Steliana-adevarat ca a fost la o manastire.Dar nu e adevarat ca ea a plecat de buna voie,ci a fost data afara deoarece a incalcat o regula foarte importanta.
“ ******** cu o fata” ti se pare cunoscute aceste cuvinte,Steliana?


As fi spus ca e un simplu zvon. Ca sunt multi care vorbesc si scriu multe pe internet. Insa dupa ce am vazut anumite poze cu ea care m-au scarbit, ca sa spun asa, mi-am pus anumite intrebari. Poate nu este nimic adevarat insa totul va iesi la iveala. 

Imi pare rau, nu pot sa pun acele poze aici. Insa poate le gasiti voi pe Facebook. 
Asta ne mai lipsea dupa scandalul cu George. 

Sursa mesajului: Facebook.com 




Articole similare:






2 comments:

  1. da-ne adresa ei de facebook, eu cel putin nu o gasesc nicium..

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.facebook.com/steliana.georgeta. Dar profilul e privat, nu vei gasi pozele alea acolo.

      Delete