Thursday, March 21, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 21 martie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 21 martie 2013. O sa fac un scurt rezumat al emisiunii de dimineata Mpfm. Doamna Elena este putin suparata pe Razvan care mananca impreuna cu Cosmin. De fapt cei doi au buget si lui Razvan i era rusine sa-i spuna lui Cosmin. Pe de alta parte, doamna Elena se simte singura, mai ales ca Razvan nu se consulta cu dansa.
Cristina s-a enervat ca a fost filmata in timp ce manca ditamai sandwich-ul:))
Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Astazi, de ziua Internationala a Poeziei, Florin ne-a delectat cu cateva poezii, in stilul pesimist. Mamele, fetele si baietii au primit mesaje sa faca curatenie. La baieti a fost mai greu. Baietii cei noi din casa Mireasa pentru fiul meu au facut curat. Dragos facea dus, dupa care i-a cazut prosopul si l-a vazut o tara intreaga. Ce m-am amuzat. Lorena a primit o pisica Hello Kitty de la mama lui George. Wow, Iuliana si Florin apropiati intr-un material.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment