Tuesday, March 5, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 5 martie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 5 martie 2013. O emisiune destul de relaxanta. S-a discutat despre cei 10.000 Ron pe care bunica i-a castigat care a spus ca are datorie 100 mil Lei vechi de pe vremea cu accidentul lui Florin.
Florin o place pe Iuliana. Eu nu cred ca vor forma in casa Mireasa pentru fiul meu.
De asemeni nu cred ca Iuliana il place pe Florin si va suferi din nou. Dupa cum spunea, subiecte controversate nu au fost. Mai multe in emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00.
Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Dragos glumeste si se intelege bine cu Steliana, dar nu cred ca e nimic serios. Pfuu, un material cu o cearta destul de serioasa intre Cornelia si Dragos, moment in care acesta s-a infuriat pe el. M-a distrat Narcisa ca a fost deranjata de faptul ca Steliana l-a nominalizat, cand si ea l-a nominalizat pe George. Mai, mai...inca nu a scapat de aceea atitudinea aroganta.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment