Sunday, March 24, 2013

Poze din club Princess Bucuresti

Labels:

Iata cateva poze din club Princess Bucuresti unde au fost sambata concurentii Mireasa pentru fiul. Am gasit doar cateva poze cu concurentii Mireasa pentru fiul meu in club Princess Bucuresti. Desi erau peste 330 de poze pe pagina de Facebook a clubului. Probabil ca n-au fost lasati sa faca prea multe poze sau au ajuns ei prea tarziu.
V-am povestit de dimineata si v-am si aratat. Florin a cunoscut o blonda cu club si a avut si momente de tandrete cu ea. Fata cu care s-a sarutat Florin se numeste Maria Popescu. Profilul de Facebook al fetei cu care s-a sarutat Florin este ASTA, dar e privat. M-am uitat putin pe el, fata asta urmareste emisiunea Mireasa pentru fiul meu. Deci stie despre ce e vorba.

 Insa mi-a soptit o pasarica, o fata care a fost in club ca aceasta fata a plecat impreuna cu Florin si a ajuns in club chiar inainte sa vina concurentii Mireasa pentru fiul meu.
O sa revin cu un articol si o sa va povestesc carei fete i-a dat Dragos numarul de telefon.  




 Imi pare rau ca nu apar toti concurentii. Asta este tot ce am gasit
Sursa pozelors si copyright Facebook Princess Club Bucharest.






Articole similare:






0 comments:

Post a Comment