Tuesday, April 9, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 9 aprilie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 9 aprilie 2013. In primul rand nu uitati sa o votati pe doamna Cristina pe voteazamireasapentrufiulmeu.ro. Daca doriti sa ramana in casa sau nu. 
Urat ce am vazut azi. Foarte multe imagini violente. Se pare ca Dragos si Florin s-au amenintat in cadrul unei pauze la Gala Mireasa pentru fiul meu. Sa va fie rusine, Florin si Dragos. Suntem nevoiti sa urmarim astfel de imagini. Si Dragos vorbeste urat, insa Florin ma sperie de-a dreptul.
In aceasta casa se joaca foarte mult teatru din pacate.


Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Florin asta nu mai stie ce motive sa invoce pentru a pleca. Acum este nemultumit ca el nu isi poate cumpara haine. Insa doamna Mirela s-a uitat pe lista lui si se pare ca si-a cumparat haine din salariul pe care il primeste. Eu parca m-am saturat de minciuni. Spre finalul emisiunii Mireasa pentru fiul meu, doamna Emilia s-a certat din nou cu fiul dansei si cu Cristina si a parasit platoul. In pauza de la Gala Mpfm, Dragos i-a cerut numarul de telefon Narcisei. Cica pentru Victor, sa-i impace.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment