Wednesday, February 22, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 22 februarie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 22 februarie
Hmm, s-au mutat conflictele din casa Mireasa pentru fiul meu. In emisiunea de la ora 10:50 din 22 februarie Mpfm, Aurelia a fost subiectul conflictelor. Astfel, aproape toate fete au nemultumiri la adresa Aureliei, nemultumiri care au mai fost prezentate. Nu pot sa nu observ ca Aurelia, desi are o varsta, se comporta ca o adolescenta.



Mireasa pentru fiul meu din 22 februarie de la ora 16:00. Dupa cum s-a anuntat, s-au reluat discutiile incepute azi dimineata. Fetele au nemultumiri in ceea ce o priveste pe Aurelia si cred ca nu vrea sa integreze in cercul lor. Eu tot nu am inteles de ce plange mai mereu.
Adrian a primit in direct cana de la telespectatoarea Claudia Dandoti, despre care am vorbit intr-un post anterior.





Articole similare:






0 comments:

Post a Comment