Wednesday, April 4, 2012

Mireasa pentru fiul meu emisiunea din 4 aprilie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu emisiunea din 4 aprilie. Dupa ce am vazut promo de ieri, chiar am crezut ca Monica si Ionut s-au despartit. De fapt era mai mult o gluma insa totul a culminat cu supararea Monicai. Monica s-a suparat ca toata lumea i-a recomandat sa poarte acea rochita roz scurta la finala trecuta parca, si care ei nu-i place. Si a luat totul ca pe o bataie de joc. Tonul folosit de Monica a suparat-o si pe doamna Mariana. Dar totul este bine se pare.Chiar ma speriasem aseara, am crezut ca tensiunile acumulate cu nominalizarile Monicai au dus la despartirea celor doi.



Ramane sa vedem ce se va mai intampla in emisiunea de la 14:00. Probabil ca se vor continua discutiile. Se pare ca in urma unui mesaj lasat de o telespectatoare care spune ca Dragos si Alexandra nu se potrivesc, acesta a plans. In rest, doamna Mariana a recunoscut ca s-a suparat pe modul cum Monica i s-a adresat cand era suparata.
Imaginile Mireasa pentru fiul meu de la 14:00 mai jos.


Nu uitati sa le votati pe Bianca si Monica zilnic.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment