Monday, May 21, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 21 mai

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 21 mai
Aveti mai jos emisiunea din 21 mai, de la ora 10:50. Doresc sa urez si eu La Multi Ani tuturor Constantinilor si Elenelor. Si chiar daca astazi nu se face curatenie fiindca este curatenie, asta nu inseamna ca nu au existat nemultumiri legate de curatenia din casa Mireasa pentru fiul meu. Si aici ma refer la doamna Gabriela si doamna Lena care au fost nemultumite de programul de curatenie stabilit. Nici o saptamana fara nemultumiri legate de curatenia si cumparaturile din competitia Mireasa pentru fiul meu.

Aveti si reluarea emisiunii Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00 din 21 mai. O gramada de discutii in contradictoriu intre Andreea si Adrian, Dragos si Adrian, Monica si Adrian etc. Se pare ca Andreea nu se mai intelege deloc cu Adrian pentru ca s-au acuzat reciproc de strategii si teatru.
Alte lucruri importante nu s-au intamplat. Asteptam totusi sa vedem care cuplu va pleca in excursia Mireasa pentru fiul meu.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment