Monday, August 27, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 27 august 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 27 august 2012
Cum spunea doamna Mirela, doamnelor si domnilor, nu ati scapat inca de concurentii Mireasa pentru fiul meu 1. Toata saptamana concurentii vor impartasi ultimele pareri. Acum, concurentii Mireasa pentru fiul meu 1 sunt liberi, pot face tot ceea ce doresc.
Doamna Gabriela a fost acasa. Dragos si Alexandra au stat impreuna, dar nu acasa la nimeni, ci doar in vizita. Dragos si Alexandra vor ramane pentru moment in Bucuresti.
Ionut si Monica au fost mai cuminti, se pare ca el este inca '"neprihanit". Cei doi au fost singurii care s-au casatorit la Mireasa pentru fiul meu 1.

Adrian nu a ajuns acasa, s-a intalnit cu fanii lui, despre care spune ca sunt multi.
Andrada s-a mutat la Pitesti si din pacate, din nou nu are pat langa perete.
In ceea ce priveste momentul in care Alexandra a declarat ca doresc sa se razgandeasca si toata lumea intreaba; De ce nu-i casatoresc o data? Staff-ul nu doreste sa-i casatoreasca pe Alexandra si Dragos, s-a facut lumina. Se pare ca trebuiau pregatite actele pentru casatorie cu 2 saptamani inainte. Alte subiecte Mireasa pentru fiul meu, mai jos.

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00, cu dezbateri si ultime impresii. Adrian si Andrada nici acum nu s-au putut intelege. Aceasta a acuzat-o pe Edina ca a ajuns Mireasa saptamanii prin intermediul lui Adrian.
Andrada spune ca Adrian si doamna Marioara sunt Nikita 2, cel putin asa a citit ea pe internet. Un mini interviu cu Catalin, fost concurent Mpfm. Se pare ca dupa iesirea din casa, interactiunea cu fanii i-au afectat sanatatea psihica. Nasol, in casa staff-ul si Adrian, afara fanii.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment