Monday, November 19, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 19 noiembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 19 noiembrie 2012. Se pare ca Florentina a fost in topul discutiilor din cadrul emisiunii de dimineata, Mireasa pentru fiul meu. Florentina, s-a dus dupa doamna Elena, cand aceasta a parasit platoul plangand, si apoi spune ca se preface. De aici, Razvan crede ca Florentina are doua fete. Merge sa ajute omul, ca apoi sa rada de el. Maricel si Lorena nu-si mai doresc sa paraseasca competitia Mireasa pentru fiul meu.

Florentina a reusit sa faca un subiect national cu lenjeria intima a Andreei. Cum s-a intamplat? Lorena si Andreea trebuiau sa mearga la doctor, si-au strans hainele in graba si Andreea a scapat o piesa din lenjeria intima. Florentina s-a simtit datoare sa spuna in gura mare cand erau baietii in vizita ca cineva si-a uitat lenjeria in baie, sperand ca este a Lorenei.
Doamna Luminita s-a ofticat bineinteles, Andreea considera ca trebuia subtil sa-i puna in cosul de rufe si apoi sa clarifice. Mi-a placut cum a gestionat Andreea situatia in direct, ca o adevarata domnisoara.
Dar a trebuit sa afle tot poporul roman ce s-a intamplat cu lenjeria intima a Andreei. Datorita Florentinei.

Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. S-a deschis plicul cu voturile.Mireasa saptamnii a fost Lorena. Lorena i-a nominalizat pe Virgil si George. Cei doi baieti protejati au fost : Pe locul 1 Maricel, pe locul 2 Cosmin. Virgil si George au fost propusi spre eliminare.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment