Friday, December 14, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 14 decembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 14 decembrie 2012 . O emisiune fara subiecte fierbinti, dupa cum ne-am mai obisnuit. Astfel, s-a discutat pe seamana faptului ca Lorena si Cristina au dat rufele baietilor pentru a le pune la spalat in masina lor pentru ca la mame nu s-a putut.

Am mai vazut si materiale in care Virgil il invata pe George sa gateasca. Cel putin asta am inteles eu.
Bunica a fost super haioasa cand a povestit cat de gelos a fost sotul dansei. Desi au fost vremuri grele, bunica a stiut sa se descurce.
Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Nu stiu de ce dar nu imi merge clipul de pe site-ul antena1. Incerc cu youtube. Cosmin si Cristina au avut o mica neintelegere. Cosmin a vrut sa fie lasat in pace, Cristina l-a lasat si nici asa nu a fost bine. Jumate de emisiune a fost doar despre Cristina, Cosmin si doamna Emilia. >




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment