Monday, February 18, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 18 februarie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 18 februarie 2013. In prima parte a emisiunii Mireasa pentru fiul meu, am facut cunostiinta cu cele patru fete care au intrat in competitie. Destul de tacute, Steliana a fost mai vorbareata. Si se pare ca Razvan nu se grabeste sa o cunoasca. Nu prea cred ca o place.
Vanessa, Narcisa imi plac foarte mult. Pe Iuliana vreau sa o mai cunosc.
In schimb, am vazut pe Facebook niste poze cu Steliana alaturi de o fata care mi-au creat o mica repulsie.

Pana la urma, Maricel nu a mai facut nici o dezvaluire referitoare la tatal lui Alin. Insa va spun eu ce voia sa zica de fapt Maricel. Si anume ca tatal lui Alin este arestat. Pentru ca a aparut pe Facebook zvonul asta. Este un nume Stoica, dar nu coincid varsta, adresa etc. In concluzie, mare fas.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment