Monday, February 25, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 25 februarie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 25 februarie 2013. Astazi este ziua unei flori. La Multi Ani Lorena, iti doresc toata fericirea din lume si distractie deseara. In emisiunea Mireasa pentru fiul meu de dimineata i-am cunoscut mai mult pe cei trei baieti. 
Am aflat ca Andrei o place pe Flori, Victor pe Narcisa, George pe Lorena.
Florin o place pe Iuliana si i-a daruit un trandafir. Mai multe detalii mai jos.


Emisiunea de la ora 14:00. George i-a daruit Lorenei un buchet de flori de ziua ei. Moment in care doamna Mirela i-a atentionat pe cei din staff sa aibe grija sa nu sara Maricel gardul inapoi. Dar si Maricel i-a trimis un mesaj si i s-a adresat cu iubita mea. Cosmin e suparat, Dragos este suparat. Nu stiu ce se intampla cu cuplurile.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment