Thursday, March 28, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 28 martie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 28 martie 2013. Bunica l-a sfatuit pe Florin sa nu se mai ceara acasa. Florin a rugat-o azi pe Maria sa intervina telefonic. M-am uitat azi pe profilul de Facebook al Mariei si a declarat o sa dea un telefon staff-ului. Dar cred ca lucrul asta se va intampla sambata in Gala Mireasa pentru fiul. Ca sa mai fiarba Florin o zi sau doua.
Cosmin si Cristina au discutat din nou despre lucrurile intamplate in club. In timp ce Cristina spune ca tot ce a facut, a fost in gluma, Cosmin inca este suparat.Parerea mea este ca se vor impaca.
Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Tot despre club s-a discutat. Am aflat ca Andrei s-a sarutat cu Luiza, Florin cu Maria. Cosmin s-a suparat pe Cristina pentru ca aceasta a facut poze cu Andrei si a dansat cu altii. Despre Dragos si Cornelia nu mai discut, sunt aceleasi discutii ca pana acum. Florentina a declarat ca Andrei isi doreste sa ramana in casa Mireasa pentru fiul meu pentru Marele Premiu.Mai mult acesta isi doreste sa mearga acasa de ziua mamei lui. Da, fix. Mai asteapta.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment