Sunday, June 5, 2011

Andrei formeaza un cuplu cu Valentina

Labels:

Este adevarat!Andrei formeaza un cuplu cu Valentina. Am citit chiar pe pagina oficiala de Facebook a Valentinei. Ea a confirmat faptul ca acum este cu Andrei si ca-i pare rau ca si-a dezamagit fanii. Oricum, nu ma asteptam la asa ceva . Iata ce a scris Valentina:

OAMENI BUNI EU SI CU ANDREI SUNTEM IMPREUNA ASATA E ADEVARUL
nu mi-am bgt coada importan t este ca eu sunt cu el si pe cei kre y-am dezamagit va rog sa ma iertati dar va rog sa ma intelegeti si sa fiti alaturi de mine incontinuare
Iata ce a scris Andrei pe profilul sau de Facebook:

‎1.Buna ziua... Sunt prea multe de zis dar NU AU SENS... Sunt despartit de Silvia de pe data de 31 mai, in urma unor discutii foarte serioase din care fiecare a inteles ce a vrut, se pare! Am avut sentimente fata de silvia dar numai exista nimic intre noi si ea stie mai bine motivele, discutiile noastre
‎2.Mi-a recunoscut ca a gresit in foarte multe aspecte si daca tot vrea sa fie sincera sa fie pana la capat...ce se intampla acum pe facebook si ce face silvia e alegerea ei... iar eu nu voi da curs...pt ca ar insemna sa-mi pese si multe aspecte sustinute de ea nu sunt deloc adevarate ... si se va ajunge la un adevarat circ!
‎3.Sunt cu Valentina.......Nu este o drama pentru nimeni... Nu este o crima....e alegerea mea! Continuati cu jigniri, cu injurii si cu ce doriti...dar viata mea nu va fi afectata de parerile nimanui!!! Am acordat o sansa acestei relatii cunsocandu-ne mai bine afara.... si este FOARTE simplu nu a fost sa fie intre mine si silvia nimic... considerand ca e mai bine sa pun punct acum, decat mai tarziu!!
‎4.Aceasta va fi prima siultima mea postare indiferent de ce va urma! Va multumesc!
Sursa:facebook.com





Articole similare:






2 comments:

  1. ANDREI M-AI DEZAMAGIT.PENTRUCA AI FOST FALS,DAR CE FALS,!!!!Dar ti-ai ales ce meriti o PARASUTA,ceeace place baietilor din Bucuresti.L-ai tradat pe Nicu,ai tradat-o pe Silvia,ne-ai mintit,te-ai mintit,dandu-te INDRAGOSTIT de SILVIA>De ce???In final cred ca TE-AI TEMUT DE INTELIGENTA EI.
    Avand asemenea CARACTER,bine c-a scapat de tine.O sa aiba un viitor frumos cu vocea pe care o are si cu aspectul ei.RUSINE !!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Bravo tati da trebuia sa faceti cuplu in casa ca ati fi castigat SIGUR....silvia era cam DURDULIE

    ReplyDelete