Sunday, June 5, 2011

Silvia s-a despartit de Andrei

Labels:

Se pare ca Silvia s-a despartit de Andrei. Respectiv, Andrei si Silvia nu mai sunt impreuna, dupa cum a recunoscut aceasta pe Facebook. Motivul: Andrei este cu Valentina. Iata cateva din mesajele Silviei de pe facebook despre despartirea de Andrei, despre tradarea lui.
Andrei formeaza acum un cuplu cu Valentina.
Asa cum vedeti nu mai am nicio poza cu Andrei, ne-am despartit definitiv! Asa ca, va rog sa nu imi scrieti niciun comentariu legat de el. De acum nu ne mai luati la pachet. Comentariile inutile si care nu respecta decizia si rugamintea mea vor fi sterse la fel si cele de compatimire! Eu sunt bine, sanatoasa si am sa imi vad de viata mea fara aceasta persoana! Multumesc pentru intelegere
Nu va exista impacare niciodata nici in cel mai urat cosmar. M-a tradat cu Valentina si asta nu pot ierta. Acum ati aflat si motivul
Da...mi-au spus ca sunt impreuna si sa ii las in pace!
Sursa; Facebook.com




Articole similare:






2 comments:

  1. ORICE RAU ESTE SPRE BINE numai lor nu o sa le fie bine

    ReplyDelete
  2. nu se potriveau de loc...silvia..??????????????????????????????multa

    ReplyDelete