Monday, August 29, 2011

Mireasa pentru fiul meu - emisiunea de dimineata 29.08.2011

Labels:

Mireasa pentru fiul meu - emisiunea de dimineata 29.08.2011
Se pare ca am reusit sa vad si emisiunea de dimineata din 29 august Mireasa pentru fiul meu. In platou au fost invitati Valentina, Andrei(care vor fi prezenti in emisiune pana din 29 august pana in 8 septembrie) si Diana care au discutat despre cum a fost in caravana si multe altele. Diana a spus ca desi este divortata de Vali, ei inca sunt impreuna desi el este plecat in Italia.

Nu pot sa pun clipurile aici din dar va las LINK.

Mireasa pentru fiul meu partea 1

Mireasa pentru fiul meu partea 2


Mireasa pentru fiul meu partea 3

O sa pun si restul partilor de la orele 14:00-16:00




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment