Monday, August 29, 2011

Mireasa pentru fiul meu - emisiunea de la pranz 29.08.2011

Labels:

Am urmarit cu mare interes emisiunea de la ora 14:00 Mireasa pentru fiul meu. Au fost invitati fosti concurenti Nora pentru mama: Diana, Andrei, Valentina, Cristina, Sergiu, Cristi, Stefan si Daiana. O sa fac un scurt rezumat dupa care voi pune link-urile pe masura ce apar pe youtube.

Valentina, Andrei si Silvia (prin telefon) au avut un mic conflict. Silvia considera ca Andrei nu a fost sincer cu ea, iar Andrei sustine ca Silvia nu era sigura de ceea ce doreste de el si se pare ca ea inca mai tinea legatura cu fostul prieten in timpul in care Andrei inca era in casa. Totodata, Silvia sustine ca in cei doi nu erau inca despartiti cand Valentina a sunat-o si i-a spus ca formeaza un cuplu cu Andrei.
Cristina a povestit cum decurge relatia ei cu Sergiu in afara casei si cat de mult il plac parintii ei
Stefan a declarat ca s-a despartit de Andreea si ca actele de divort sunt despuse deja dar acesta nu s-a finalizat deoarece ea este plecata din tara. Stefan a spus totusi ca relatia nu a mai mers mai ales din cauza geloziei Andreei si ca el nu a inselat-o deoarece ei erau despartiti de 3 saptamani si se si mutase.
La Multi Ani Diana.

Mireasa pentru fiul meu ora 14:00 partea 1


Mireasa pentru fiul meu ora 14:00 partea 2

Mireasa pentru fiul meu ora 14:00 partea 3


Mireasa pentru fiul meu ora 14:00 partea 4


Mireasa pentru fiul meu ora 14:00 partea 5





Articole similare:






0 comments:

Post a Comment