Tuesday, August 30, 2011

Mireasa pentru fiul meu emisiunea din 30.08.2011

Labels:

Mireasa pentru fiul meu emisiunea din 30.08.2011
Acum urmaresc si eu in reluare Mireasa pentru fiul meu din 30 august 2011, de dimineata si de la pranz. In emisiunea de dimineata, din nou s-a discutat despre Valentina si Andrei. Silvia a dezvaluit un mic secret, si anume ca dna Nina si ea au tinut legatura cu Andrei cand era in casa prin intermediul unui cameraman prieten.
Pe langa invitatii din emisiunea de ieri, a fost invitata si Alina NPM 5.
Se pare ca Valentina si Cristina nu sunt prietene, chiar si dupa ce au fost impreuna in caravana. Se pare ca Valentina s-a luat putin si de Diana, dar o inteleg, asta e firea ei.
Fac update pe masura ce apar clipurile

Mireasa pentru fiul meu emisiunea de la 10;50

Mireasa pentru fiul meu emisiunea de la 14:00 partea 1


Mireasa pentru fiul meu emisiunea de la 14:00 partea 2


Mireasa pentru fiul meu emisiunea de la 14:00 partea 3


Mireasa pentru fiul meu emisiunea de la 14:00 partea 4

Mireasa pentru fiul meu emisiunea de la 14:00 partea 5





Articole similare:






1 comments:

  1. deci.....eu sper k maine nu ne vom intalni tot cu valentina si andrei k sincer m-au cam plictisit... n-au de spus noutati si numa de cearta stiu mai ales valentina:d

    ReplyDelete