Monday, October 10, 2011

Mireasa pentru fiul meu emisiunea din 10.10.2011

Labels:

Avem o noua emisiune Mireasa pentru fiul meu in 10 octombrie. O emisiune plina de "beep-uri", ma rog, cuvinte urate intre Catalin si Adrian. Se pare ca, Catalin crede ca Adrian are grave probleme de comportament. Mare lucru nu am inteles din cuvintele urate dintre ei, probabil au uitat ca sunt la un show matrimonial.




Emisiunea de la 14:00. Foarte multe intamplari. Se pare ca Sanda a lesinat dupa finala saptamanii trecute cand a fost nominalizata. Mie mi s-a parut oarecum teatru pentru ca bineinteles ca acum nu o vor mai nominaliza de frica sa nu-i fie rau din nou.
Am vazut imagini cu Mihaela intr-un interviu dupa iesirea din casa si mi-am facut o parere foarte proasta. A declarat ca Edina este egoista, insa asta ma face sa cred ca ea a fost o falsa. Adica s-a dat drept prietena Edinei si o vorbeste pe la spate ca nu s-a dus sa vorbeasca cu Sanda. Pai ce era sa faca Edina? Sa se duca sa-i dea un pupic fetei care viseaza la prietenul ei?
Aaa, si draga Mihaela, cred ca ar fi bine sa ti-l scoti pe Robert din minte, pentru ca nu te place.






Articole similare:






0 comments:

Post a Comment