Tuesday, November 29, 2011

Mireasa pentru fiul meu din 29 noiembrie

Labels:

Prima parte a emisiunii Mireasa pentru fiul meu din 29 noiembrie. Discutiile s-au concentrat in jurul Andreei despre care s-a spus ca a fost indragostita initial de Andrei, fost concurent din editia 5. Acesta a fost si prezent in platoul emisiunii si a spus ca nu a stiut niciodata despre asta. De fapt, Andreea nici nu a recunoscur ca baiatul pe care l-a placut initial este Andrei.



Mireasa pentru fiul meu, emisiunea de la 14:00 din 29 noiembrie. Din pacate, Andreea nu a prea mancat/dormit, i s-a facut rau si a fost nevoie de interventia medicilor. In rest, discutii intre Catalin si mama lui, discutii pe care pe unii i-a induiosat foarte mult.






Articole similare:






6 comments:

  1. cand bagati emisiunea de la ora 14 00?

    ReplyDelete
  2. cearta si altceva nimic mai mult ,au trecut doua luni si cred ca au uitat ptr ce sunt acolo acei concurenti !!!!prieteni nici atat ,dar uite asatrec zilele numai cu cearta!,ura .....etc!imi place Dragos si-l sustin!

    ReplyDelete
  3. imi place Dragos!il sustin!

    ReplyDelete
  4. multumesc ptr ca pot vedea aici emisiunile ,intr-ucat la acea ora sunt la serviciu!felicitari ptr tot ce faceti!

    ReplyDelete
  5. 1.Catalin nu aprimit nimic pe tava.A obtinut tot prin mijloace cinstite,curate.A crescut singur,s-a educat singur.
    2Victor ,baiat de bani gata,numai smecherii are in cap,resfatat,crescut de parinti+alintat de toate familia.
    1=OM
    2=?

    ReplyDelete
  6. hmm,mi se pare o rautate din partea ta sa spui despre Klara ca nu scrie corect romaneste,daca foloseste k inseamna ca doreste sa scurteze acel "ca" prin inlocuirea cu aceasta litera,iar tie iti dau o tema: folosirea semnelor de punctuatie, punctul "." ,se pare ca nu stii sa-l folosesti,sper sa-ti fie usor ca doar esti la facultatea de litere.

    ReplyDelete