Sunday, December 11, 2011

Mesajul Sandei dupa iesirea din casa

Labels:

Se pare ca Sanda a lasat un mesaj pentru telespectatori. Ma rog, pentru cei care au conturi de Facebook. Dupa iesirea din casa, desi nu cred ca a ajuns la Oradea, Sanda a postat pe wall-ul contului sau de Facebook urmatorul mesaj :

In aceasta seara mi s-a indeplinit un vis, acela de a iesi din casa Mireasa pentru fiul meu! Nu am iesit cum mi`am dorit eu, nu am iesit la brat cu cine imi doream eu... asta este!! Tot raul spre bine sper... Va multumesc tuturor celor care m-ati sustinut si ma sustineti in continuare! nu pot sa cred ca a fost cineva care a vazut ce mi-am dorit si ma intelege!!! Va multumesc din suflet! Va pup pe toti si va doresc toate cele bune tuturor! Tinem legatura!... Va iubesc! :*

Sursa: Facebook.com




Articole similare:






7 comments:

  1. Sanda itzi oresc sa ai noroc , sa fii sanatoasa si sa-tzi indeplinesti visele , tot raul spre bine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. bine ca faci sarbatorile cu familia ca baieti gasesti si afara.

    ReplyDelete
  3. O fata inteligenta,simpatica,educat cu suflet bun,e de apreciat din toate punctele de vedere.Si sincera(e f important).
    Bine ca a iesit ,acolo numai de suferinta a avut patre,si de ghinion.
    Ii doresc numai bine,liniste si pace sufleteasca,sa aiba parte de o dragoste minunata,sincera.

    ReplyDelete
  4. Eu sper sa nu-ti mai vad moaca ,ma indispui cu prostia si aspectul tau stai acolo unde esti si nu mai aparea in poze ai fost si esti penibila

    ReplyDelete
  5. nu inteleg despre care suferinta a sandei vorbiti ea singura si a provocat suferinta sper ca nu il gasiti vinovat pe dragos care nu a avut nici cea mai mica inclinare catre ea

    ReplyDelete
  6. in casa vezi altfel lucrurile.daca era afara nu punea atata suflet,dar acolo stand in casa,fara o alta ocupatie, energia ei s-a canalizat doar pe aceasta problema.afara avea si alte activitati si nu statea cu acel baiat in casa,nu ill vedea in fiecare zi.a zis bine sora ei ca Dragos nu o merita e adevarat.el nu merita dragostea ei sincera,o merita pe Edina care s-a comportat stim cu totii si apoi s-a cerut afara,fara sa-i dea nici o sansa.mare dragoste n-am ce zice!cateodata o facem cu mana noastra ne place sa suferim si nu apreciem sufletul sincer a unei persoane.ne ghidam dupa aparente si fizic.bafta Sanda si sa-ti gasesti perechea afara dupa sufletul tau bun!

    ReplyDelete
  7. DE CE STAFFUL NU DA IMAGINI DESPRE OFENSELE ADUSEI MARIEI...? ARE MINTEA BOLNAVA , ESTE ADUSA PE POST DE RIDICOL ? MODERATOAREA CE FACE ? ASISTA PASIVA SI PLINA DE PASIUNE RIDICOLA LA CONFLICTUL LUI CATALIN CU ADRIAN ? CATALIN ESTE FOSRTE RAUTACIOS SI PATETIC, TOTI AU ALT SCOP NU ACELA DE A FACE UN CUPLU-NU. EMISIUNEA ESTE UN ESEC- TIMP SI BANI PIEDUTI ! CATALIN ESTE UN JALNIC "OM"(?), MAI ALES INDIVID... PLIN DE URA SI RANCHIUNA, MARIA "MAMA" ESTE SUB ORICE LINIE MORALA...., ESEC TOTAL, RUSINE...STAFFULUI !!!!!

    ReplyDelete