Saturday, December 10, 2011

Se termina Mireasa pentru fiul mai repede?

Labels:

Dupa toate lucrurile care s-au intamplat in ultima perioada, tind sa cred anumite zvonuri. Anumite persoane au afirma ca Mireasa pentru fiul meu se va termina inainte de Craciun. Asta am citit pe un forum si persoana care a scris acest lucru, a facut parte din echipa lor.
Un alt zvon: emisiunea se va termina in aprilie. Acest lucru l-am auzit pe Facebook.
Am zis ca nu o sa cred asemenea lucruri pana nu ne anunta si pe noi cei din staff. Insa nu mai pot sa inteleg ritmul eliminarilor. Adica dragii mei, am ramas cu cinci fete in casa din care doua isi doresc sa plece si patru baieti, Dragos avand si el cuplu afara?
Daca nu se vor baga concurenti noi la Mireasa pentru fiul meu, chiar nu stiu ce se va intampla.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment